loader
Porady

12 najlepszych napojów i przekąsek Keto Starbucks

Starbucks to najlepsze miejsce na kawę (lub Frappuccino). Ale jest to również miejsce, gdzie można łatwo wyrzucić siebie z ketozy, jeśli nie jesteś ostrożny. Oto, co zamówić, aby utrzymać węglowodany na niskim poziomie.

Starbucks to prawdopodobnie najpopularniejsza kawiarnia na świecie. W każdym mieście znajdziesz sklep na każdym rogu. I chociaż jest to świetne rozwiązanie, jeśli chodzi o utrzymanie dobrego poziomu kofeiny, może stanowić problem, gdy próbujesz utrzymać się w ketozie.

To dlatego, że wiele pozycji w menu Starbucks ma cukier i inne źródła węglowodanów - co komplikuje zamawianie keto w Starbucks.

Na szczęście kawiarnia z siedzibą w Seattle jest znana z chęci dostosowania się do potrzeb klienta, tak samo jak słodkie latte. Tamtejsi bariści są przeszkoleni, aby przygotować Twoje napoje tak, jak chcesz. Ale nie szalej! Są rzeczy, które możesz i nie możesz zamówić, a wiedza o tym, jakie są twoje opcje, może pomóc ci uniknąć niepotrzebnych węglowodanów i denerwowania baristy.

Mając to na uwadze, oto kilka wskazówek dotyczących zamawiania napojów keto w Starbucks:

  • Poprośo "no classic" - z wyjątkiem zwykłej kawy, napoje Starbucks mają domyślnie cukier. Poproś o "no classic", co w języku Starbucks oznacza bez cukru.
  • Wybierz sosy i sy ropy bez cukru - Obecnie dostępne są dwa smakisosów i syropów bez cukru, czyli cynamonowy i waniliowy. Jednak Starbucks od czasu do czasu dodaje do swojego menu karmel i mokkę bez cukru.
  • Dodawaj przyprawy - przyprawy takie jak cynamon, gałka muszkatołowa, kakao w proszku i przyprawa do dyni to świetne nisko-węglowodanowe dodatki do kawy i herbaty.
  • Ograniczsię do kawy i herbaty - Czy latte jest w diecie keto? Trudno. Nawet jeśli zamówisz jedną z mlekiem kokosowym i syropami bez cukru, trudno jest dostosować latte i frappuccino, aby były przyjazne dla keto - choć nie jest to niemożliwe. Na razie trzymaj się kawy i herbaty.
  • Wybierz"breve" zamiast mleka - Zazwyczaj Starbucks dodaje do swoich latte i innych napojów mleko 2%, które zawiera dużo cukrów mlecznych. Poproś baristę o użycie "breve" w swoim espresso lub herbacie, co jest wymyślnym sposobem na określenie pół na pół. Inne opcje obejmują mleko migdałowe i kokosowe.
  • Wybieraj słodziki keto - Starbucks oferuje szereg przyjaznych keto słodzików, takich jak Equal, Splenda oraz mieszanka stewii i owoców mnicha od Whole Earth.

Z tym powiedziane, jesteś teraz prawdopodobnie zastanawiając się, "co jest keto w Starbucks?".

Poniżej znajduje się kilka opcji menu wraz z ich podziałem na makra. Makra są obliczone przy użyciu informacji o wartościach odżywczych dla każdego napoju ze strony internetowej Starbucks i bazy danych żywności USDA w razie potrzeby.

1. Kawa p

arzonaZ

wyjątkiem Caffe Misto, świeżo parzone kawy Starbucks to domyślnie napoje o zerowej zawartości węglowodanów i bez cukru.

Aby uzyskać poranną dawkę kofeiny, możesz wybrać kawę Blonde Roast, Dark Roast lub Pike Place Roast. Dostępne są one w klasycznych rozmiarach Starbucks (short, tall, grande i venti). Jest też opcja bezkofeinowa (Pike Place Roast), jeśli nie lubisz kofeiny.

Świeżo parzona kawa jest bezpieczna dla keto.

Poproś o dodatki, takie jak nieodżywcze słodziki, śmietanki i proszki, jeśli nie lubisz zwykłej kawy. Najlepsza jest odrobina pół na pół lub ciężkiej śmietany. Możesz jednak wybrać mleko migdałowe lub kokosowe jako opcje oparte na roślinach.

Caffe Misto, czyli combo z kawy i mleka, jest jedynym na liście, który zawiera węglowodany, głównie z mleka. Dostaniesz około 5g węglowodanów netto w krótkiej filiżance. Możesz jednak obniżyć liczbę węglowodanów, prosząc o Misto z ciężką śmietaną zamiast i przynieść ładunek węglowodanów do około 2-3g 1, 2.

Informacje żywieniowe
Kalorie 5
Tłuszcz 0g
Węglowodany netto 0g
Białko 1g


2. Caffe Americanos

Americanos to w zasadzie rozcieńczone espresso. Są idealnym wyborem, jeśli lubisz duże porcje kawy bez przedawkowania kofeiny. Wysoka Caffe Americano, na przykład, da Ci tylko 150mg kofeiny (około 400mg/dzień jest bezpieczne 3). Możesz to jeszcze bardziej obniżyć, prosząc o jedną porcję zamiast dwóch.

W jednej porcji kawy Americano znajduje się około 1g węglowodanów, a jeśli chcesz, możesz dodać zero kalorycznych słodzików i śmietanki.

Wybierz pomiędzy zwykłą Caffe Americano a wersją Blonde. Ta ostatnia, przygotowana z kawy Blonde Roast, ma subtelnie słodki smak i gładką konsystencję.

Poniższe informacje żywieniowe dotyczą jednej krótkiej filiżanki bez dodatków 4.

Informacje żywieniowe
Kalorie 10
Tłuszcz 0g
Węglowodany netto 1g
Białko 0g


3. Flat white (z kremem)

Wiele osób tak naprawdę nie widzi różnicy między Flat White a Caffe Latte. I nie winilibyśmy cię, gdybyś był taki sam. Obie są mlecznymi napojami na bazie espresso. Główna różnica polega jednak na tym, że latte ma warstwę spienionego mleka. Flat white ma cienką (płaską) warstwę parującego mleka na wierzchu.

Z punktu widzenia wartości odżywczych, wysoka flat white ma około 14g węglowodanów, gdy jest zrobiona ze zwykłego mleka. Na szczęście, masz inne opcje. Poproś baristę o zastąpienie połowy wody i połowy breve lub ciężkiej śmietany dla pełnego mleka. Zmniejszy to znacznie ilość węglowodanów bez dodawania zbyt wielu kalorii do napoju 5, 2. Poprawi to również jego teksturę.

Oczywiście istnieją inne sposoby na dostosowanie tego drinka. Możesz poprosić o jeden lub dwa strzały ristretto zamiast trzech. Możesz również poprosić o smaki, polewy i dodatki, jeśli chcesz.

Informacje żywieniowe
Kalorie 408
Tłuszcz 43g
Węglowodany netto 1g
Białko 3.41g


4. Caffe Latte

Latte to jedne z najpopularniejszych napojów Starbucksa. Niestety, te smakowe są ładowane z cukrem i innymi węglowodanami. Dlatego musisz dostosować swoje zamówienie, aby utrzymać węglowodany na jak najniższym poziomie, nie tracąc przy tym na czynniku smakowym.

Jak to zrobić?

Zacznij od poproszenia o krótką lub wysoką Caffe Latte, która zawiera tylko mleko i zaparzone espresso. Poproś baristę o zastąpienie połowy wody i połowy breve lub ciężkiej śmietanki mlekiem, tak jak w przypadku Flat White. Poproś o brak pianki lub lekką piankę; piankę zawsze robi się z mlekiem.

Jeśli chodzi o dodatki, wybierz cynamon lub gałkę muszkatołową w proszku i pomiń bitą śmietanę. Wybierz słodzik według własnego uznania, a jako dodatki smakowe wybierz syrop waniliowy bez cukru lub cynamonowy Dolce.

Makra powinny być zbliżone do białej kawy, ale to będzie zależało od tego, czy zdecydujesz się na piankę, czy nie.

Informacje żywieniowe
Kalorie 408
Tłuszcz 43g
Węglowodany netto 1g
Białko 3.41g


5. Espresso MacchiatoJest

to

kolejny przyjazny keto napój Starbucks, który nie będzie wymagał żadnych dostosowań. To po prostu espresso podawane z porcją parującego mleka i pianką. Espresso Macchiato Starbucks jest dostępne w czterech rozmiarach, od pojedynczego do poczwórnego.

Aby utrzymać niską zawartość węglowodanów, wybierz małe Espresso Macchiato.

Wybieraj mniejsze porcje, ponieważ dzięki temu utrzymasz niską zawartość kofeiny i węglowodanów. Nie martw się o mleko i piankę; porcje są dość małe i nie dodadzą zbyt wielu węglowodanów do tego napoju.

Jeśli jednak chciałbyś trochę doprawić, nie krępuj się dostosować. Poproś o gotowane na parze mleko kokosowe lub migdałowe; dostosuj liczbę strzałów do swoich upodobań; dodaj przyprawy, słodzik i syropy bez cukru.

Poniższe informacje żywieniowe dotyczą porcji 6 doppio.

Informacja żywieniowa
Kalorie 15
Tłuszcz 0g
Węglowodany netto 2g
Białko 1g


6. Keto Chai Latte

Starbucks chai lattes są wykonane z cukrowych pre-mixów. Ale jest też sposób, aby zrobić chai lattes keto w Starbucks. Victoria Coglianese, RD, wyjaśnia,

Jeśli tak jak ja uwielbiasz chai tea latte, ale nie przepadasz za dużą ilością cukru w wersji przygotowanej przez Starbucks, wybierz wersję "made-to-order".

Victoria sugeruje, żeby zamówić "Wysoką gorącą herbatę chai w filiżance grande, żeby było więcej miejsca. Poproś baristę o dodanie 1/3 szklanki pełnego mleka na parze. Weź swój napój i udaj się do lady samoobsługowej, aby dodać 1 paczkę stewii i dodatkową porcję śmietanki."

Poza tym, herbaty w Starbucks są niesłodzone, a więc bezpieczne dla Twojej diety keto. Unikaj latte i trzymaj się herbat i naparów.

Poniżej znajdują się makra dla powyższego made-to-order Keto Chai Tea Latte.

Informacje żywieniowe
Kalorie 60
Tłuszcz 4g
Węglowodany netto 4g
Białko 2g


7. Mleko kokosowe na parze

Czy wiesz, że w Starbucksie możesz zamówić szklankę parowanego mleka? Cóż, ten gigant kawowy oferuje teraz również parowane mleko kokosowe.

Podczas gdy nie brzmi to zbyt ekscytująco dla koneserów kawy, jest to dobra wiadomość dla osób stosujących dietę keto, które po prostu chcą pożywnego napoju, który nie wyrzuci ich z ketozy lub nie pozostawi ich z tremą. Mleko kokosowe jest przyzwoitym źródłem tłuszczów ketogenicznych, a także jest smaczne!

Jednak trzeba będzie zamówić krótki lub wysoki kubek, ponieważ mleko kokosowe, że Starbuck używa jest lekko słodzone. Krótki kubek będzie miał około 7g węglowodanów, podczas gdy wysoki będzie miał 11g węglowodanów netto.

Jeśli chciałbyś uczynić go bardziej interesującym, dodaj odrobinę cynamonu w proszku lub syropu waniliowego bez cukru.

Informacje żywieniowe
Kalorie 110
Tłuszcz 7g
Węglowodany netto 11g
Białko 1g


8. Cold Brew Coffee with MilkOr

maybe you like your caffeinated drinks ice

cold

? Następnie nie pozbawiaj się ulubionej przyjemności i zamów Cold Brew Coffee z odrobiną mleka.

Starbucks plain Iced Coffee to kolejny ulubieniec keto.

Jest to jeden z najlepszych napojów low-carb w Starbucks, ponieważ możesz cieszyć się nim w takiej postaci. Składa się z zaparzonej kawy, lodu i mleka.

Liczba węglowodanów wynosi około 3g w filiżance grande, co nie jest zbyt złe. Ale możesz obniżyć liczbę węglowodanów nieco bardziej, jeśli wybierzesz mleko migdałowe lub kokosowe.

Dodaj wybrany przez siebie słodzik, jeśli lubisz słodką kawę. Możesz też doprawić ją odrobiną cynamonu, ale naszym zdaniem nie jest to konieczne.

Informacja żywieniowa
Kalorie 35
Tłuszcz 1.5g
Węglowodany netto 3g
Białko 2g


9. Gryzaki z jajkiem

W przypadku, gdy potrzebujesz czegoś, aby ograniczyć munchies, Starbucks oferuje również kilka uroczych gryzów jajecznych. Ta opcja śniadaniowa nazywa się Sous Vide Egg Bites. Sous vide jest niska temperatura i długi czas gotowania w kąpieli wodnej, a to prowadzi do najbardziej pyszne, najbardziej delikatne gryzaki jajka można jeść.

Kęsy są dostępne w trzech odmianach: Ham, Cheddar & Peppers, Bacon & Gruyere oraz Egg White & Roasted Red Pepper.

Wszystkie te opcje brzmią wspaniale, ale najlepiej zamówić Bacon & Gruyere Egg Bites. Mają one najmniej węglowodanów przy 9g na porcję. Jeśli widzisz, że pasuje to do twoich codziennych makr keto, zdecydowanie idź na to! Jest to danie bogate w białko, a badania pokazują, że posiłki wysokobiałkowe ograniczają głód 7.

Informacje żywieniowe
Kalorie 300
Tłuszcz 20g
Węglowodany netto 9g
Białko 19g


10. Moon Cheese

Z drugiej strony, można po prostu chwycić przekąskę.

Lauren Harris-Pincus, MS, RDN, sugeruje, aby "podnieść torbę Moon Cheese. Moon Cheese to chrupiąca suszona przekąska serowa wykonana w 100% z prawdziwego sera bez potrzeby chłodzenia. Ta aromatyczna przekąska zapewnia również 10-12 gramów białka na 1 uncję porcji z zaledwie 1-2 gramami węglowodanów dla tych, którzy chcą trzymać się niższych węglowodanów lub elementów przyjaznych keto."

Wszystko to oznacza, że Moon Cheese ułatwia przekąski low-carb w Starbucks.

Poniższe informacje dotyczą sera White Cheddar Black Peppa Moon Cheese.

Informacje żywieniowe
Kalorie 190
Tłuszcz 15g
Węglowodany netto 2g
Białko 11g


11. Włoskie Salami i pudełko Manchego

Teraz tutaj jest prawdziwie zerowa przekąska, którą można cieszyć się z napojami keto Starbucks.

Felino Uncured Italian Salami and Manchego box to pełna białka przekąska z nieutwardzonym włoskim salami i serem z mleka owczego. Nieutwardzone salami jest uważane za bezpieczniejsze niż peklowane mięso, a produkty z mleka owczego zawierają więcej tłuszczu, białka i mikroelementów niż mleko krowie 8.

Być może nie znajdziesz tego pudełka z przekąskami w każdym sklepie, ale jeśli to zrobisz, zdecydowanie wypróbuj go. Nie tylko jest przyjazny dla keto, ale także jest to odpust dla smakoszy!

Informacje żywieniowe.
Kalorie 240
Tłuszcz 20g
Węglowodany netto 0g
Białko 16g


12. Marchewki, biały ser cheddar i migdały Snack Tray

Starbucks oferuje również tę perełkę od Prosnax. Podczas gdy marchewki nie są najlepszym wege mieć na diecie keto, pamiętaj, że jesteś kompromis tutaj. A poza tym, dostaniesz tylko 3g węglowodanów netto z tej tacy, co jest całkowicie dopuszczalne na keto. Nie wspominając o tym, że dostajesz do korzystania z sera cheddar i migdałów - dwóch ulubionych i najzdrowszych przekąsek keto.

Wielkość porcji tutaj jest 71g, a otrzymasz około 140 kalorii. To jest całkiem rozsądne dla opcji przekąski.

Informacje żywieniowe
Kalorie 140
Tłuszcz 10g
Węglowodany netto 3g
Białko 6g

Wnioski

Chociaż Starbucks jest najbardziej znany ze swoich latte i frappes, nadal ma szereg opcji low-carb dostępnych w menu. Od zwykłej kawy i herbat po flat white i przyjazne dla keto latte chai, są rzeczy, które możesz zamówić w tej słynnej kawiarni i pozostać wiernym swojej diecie. Kolejnym bonusem jest to, że Starbucks oferuje przekąski. A tak się składa, że niektóre z nich mają niską zawartość węglowodanów. Jeśli tęsknisz za swoimi wyjściami do Starbucks, spróbuj zamówić coś z tej listy i nie będziesz musiał się martwić o węglowodany.

Komentarze (0)

Zostaw komentarz