loader
Porady

7 ważnych zasad podczas spożywania posiłków na Keto

Jedzenie na mieście na keto jest nieuniknione. Ale nie martw się. Zebraliśmy kilka kluczowych strategii, które zapewnią, że dokonasz właściwych wyborów. Nie ma znaczenia, czy będziesz jadać w kawiarni, restauracji czy barze.

Jedzenie na zewnątrz na każdej diecie jest trudne, więc nie jest zaskakujące, że rzeczy nie są inne z keto. Z większością miejsc oferujących posiłki o dużej zawartości węglowodanów, jedzenie na mieście na keto może wydawać się misją niemożliwą. Dlatego ketoers często pytają "co mogę jeść na diecie keto podczas jedzenia na mieście i jaki fast food mogę jeść na diecie keto?".

Odpowiedź brzmi: jest wiele, które możesz zamówić. Jedzenie low-carb w restauracjach, fast foodach, jadłodajniach i kawiarniach jest całkowicie wykonalne. Musisz tylko mieć plan awaryjny dla swoich zamówień. Pomijając bułkę, idąc na bazie mięsa i prosząc o dodatkowy ser są niektóre rzeczy można zrobić, aby utrzymać węglowodanów niskie.

Jeśli potrzebujesz więcej informacji na temat tego, jak zrobić zamówienie, oto 7 ważnych zasad, niektóre z żywienia i ekspertów keto, do naśladowania.

1. Plan AheadAlways

dowiedz

się o diecie przed wypróbowaniem jej. Żywności, takie jak chleb, fasola, ziemniaki i cukier są wysokie w węglowodany i będzie sabotować ketozę. Kurczak, wołowina, brokuły i ser są zszywkami diety keto. Wiedza na ten temat pomaga w nawigacji menu restauracji i ułatwia cały proces zamawiania.

Trochę planowania przechodzi długą drogę do pozostania w ketozie podczas spożywania posiłków.

Inną rzeczą, którą możesz zrobić, to zbadać restauracje i ich menu przed wyjściem na obiad. Stacy Goldberg, ekspert ds. Żywienia oraz założyciel i dyrektor generalny Savorfull sugeruje,

"Przejrzyj menu z wyprzedzeniem, więc nie jesteś fumbling podczas swojej daty lub towarzyskiej kolacji.

Miej na uwadze swoje wybory i możesz nawet zadzwonić z wyprzedzeniem, aby zadać pytania, które są potrzebne, aby zachować zgodność z Keto."

Niektóre miejsca fast food, takie jak Chipotle, oferują pozycje przyjazne dla keto. Inne wymagają trochę dostosowania. Możesz również zobaczyć, co ludzie na forach low-carb mówią o tym, w jakich restauracjach można jeść na diecie keto.

2. Unikaj pokarmów skrobiowychRhaizza

Velasquez-Garcia, zarejestrowany i licencjonowany dietetyk sugeruje, aby "trzymać się z dala od wszelkich skrobi". Skrobiowe pokarmy obejmują elementy takie jak chleb, ziemniaki, ryż, makaron, banany i owies. Mogą one szybko podnieść poziom cukru we krwi i utrzymać cię z ketozy 1.

Ale czym dokładnie jest skrobia?

Jest to węglowodan złożony, który rośliny wykorzystują jako magazyn energii. Jest to najczęstszy rodzaj węglowodanów, które ludzie jedzą 1, ale jeden, którego musisz unikać, aby dieta keto zrobiła swoją magię.

Niestety, sprawiają, że jedzenie na zewnątrz low-carb jest prawie niemożliwe, ponieważ znajdziesz je w postaci frytek, ryżu na parze, bułek do hamburgerów, opakowań tortilli, fasoli i innych zszywek restauracyjnych. Nie bój się prosić o zamienniki dla pokarmów o dużej zawartości węglowodanów. Nutrition Health Coach Deidre Bloomquist mówi,

"Możesz mieć burgera bez bułki lub z bułką z sałatą, a frytki możesz zamienić na warzywa na parze".

3. Idź po Protein-Rich

FoodsPrzyjmowanie

białka

musi być umiarkowane na keto, ale pozycje bogate w białko są twoim najlepszym zakładem, gdy chodzi o jedzenie na zewnątrz. Dlatego dietetyk Stacy Goldberg sugeruje, "Wybierz restauracje, które mają bardziej przyjazne keto opcje, takie jak steakhouses, restauracje z owocami morza."

Te potrawy są bardziej niż prawdopodobne, że są low- lub no-carb. Możesz również zamówić je bez wysokowęglowych stron, takich jak frytki i ryż. Przykłady to grillowany kurczak, grillowany stek, ryba na parze i jajecznica.

Co eksperci zdrowotni definiują teraz jako umiarkowane spożycie białka to około 0,8g na kg masy ciała, jeśli jesteś przeciętną osobą i do 2g na kg masy ciała, jeśli jesteś wysportowany 2. Te zalecenia dotyczą również osób jedzących keto.

4. Dodaj zdrowe tłuszczeAby

jedzenie keto w restauracjach było zarówno przyjemne, jak i zdrowe, Deidre Bloomquist zaleca, "Poproś o dodatkowe zdrowe tłuszcze. Dodaj awokado, guacamole, ser, dressingi sałatkowe na bazie oleju, orzechy & nasiona, i oliwki są wszystkie dobre opcje, aby poprosić o dodatkowe lub jako dodatkowy bok, gdy jest to możliwe, aby pomóc zwiększyć zawartość tłuszczu dla posiłku."

Zdrowe tłuszcze pomagają napędzać ketozę, ale także chronią Twoje zdrowie metaboliczne i sercowo-naczyniowe. Jak wskazał jeden z artykułów opublikowanych w Nutrition Journal, zastąpienie tłuszczów węglowodanami nie pomaga w zmniejszeniu zdrowia serca - to dodanie większej ilości zdrowych tłuszczów do diety robi to 3. Zdrowe tłuszcze obejmują tłuszcze jednonienasycone, wielonienasycone i nasycone w umiarkowanych ilościach.

5. Wybieraj napoje ostrożnieNiektóre

miejsca oferują napoje bez cukru, ale to nie znaczy, że te napoje mają niską zawartość węglowodanów. Weźmy na przykład Starbucks Vanilla Latte zrobione z syropem waniliowym bez cukru. Mimo że nie zawiera cukru, nadal ma 13 g węglowodanów pochodzących z mleka. Gdybyś nie wiedział: mleko zawiera laktozę, czyli cukier mleczny. Badania pokazują, że organizm zamienia laktozę w glukozę po jej strawieniu 4.

Nie wahaj się prosić o napoje bez cukru w kawiarniach.

Napoje, które możesz zamówić to woda, zwykła kawa, dietetyczny napój gazowany, mrożona herbata (bez cukru), mleko migdałowe i wytrawne wino. W sieciach kawiarni takich jak Starbucks, które oferują nieodżywcze substancje słodzące, mleka orzechowe i syropy bez cukru, można dostosować napoje do własnych potrzeb. Jak wyjaśnia to Collin Morgan, który jest założycielem Hip2Keto,

"Zwykle możesz znaleźć opcję keto w każdej restauracji, a większość miejsc jest całkowicie skłonna do zrobienia dla ciebie zakwaterowania".

6. Bądź ostrożny z sosami, dipami i

przyprawamiNiektóre sosy, dipy i przyprawy zawierają dodatek cukru, skrobi i innych składników o wysokiej zawartości węglowodanów. Inne są bogate w tłuszcze, błonnik i białko. Dlatego należy dobrze przyjrzeć się tym przedmiotom przed zanurzeniem się w.

Najlepsze restauracje dla diety ketogenicznej będą oferować szereg przypraw i dipów. Niektóre z najlepszych opcji obejmują guacamole, sos serowy, sos do dipów ranch, sos do dipów buffalo, majonez, musztarda i tak dalej. Te, których musisz unikać, obejmują ketchup, pesto, sos BBQ i większość syropów.

Jeśli to możliwe, badaj opcje przyjazne keto przed wyjściem na zewnątrz lub przeczytaj składniki na etykiecie lub menu.

7. Bring Your Own Keto DessertJeśli

jesz na zewnątrz w miejscu przyjaciela, spotkanie rodzinne lub inne wyjścia, jest to kolejna opcja do rozważenia. Jak wyjaśnia Deidre Bloomquist,

"Przynieś swój własny deser, aby mieć kontrolę nad zawartością cukru".

Desery przyjazne dla Keto są zwykle wykonane z takich rzeczy jak mąka migdałowa zamiast mąki pszennej, nieodżywcze słodziki, takie jak stewia, i czekolada bez cukru lub kakao.

Ale jeśli jesz w restauracji, większość przewodników keto eating out powie ci, że deser nie jest opcją. Jeszcze nie widzieliśmy, żeby restauracje oferowały prawdziwie niskowęglowodanowe, ketogeniczne pozycje deserowe. Nawet proste miseczki z owocami oferowane w McDonald's i podobnych sieciach są obciążone cukrem. Najlepiej unikać ich całkowicie i zamiast tego cieszyć się kawą lub herbatą. Oprócz tego, że są low-carb, pokaż kawę i herbatę pijących żyje dłużej 5.

Jak widać, uczenie się, jak jeść na zewnątrz na keto nie jest wszystko, co trudne. Trochę planowania, dostosowywania zamówień i unikania węglowodanów to wszystko, co trzeba. Oczywiście, istnieje wiele niuansów w sztuce zamawiania low-carb, ale jeśli jesteś początkujący, po prostu przestrzegaj tych zasad, jak jeść keto w restauracjach, a będziesz utrzymywać się w ketozie.

Takeaways

  • Jedzenie na zewnątrz na keto jest możliwe, gdy trzymasz się zasad.
  • Większość restauracji nie oferuje pełnych pozycji keto.
  • Na szczęście, większość restauracji pozwala dostosować swoje zamówienie, aby okazało się low-carb.
  • Możesz cieszyć się pikantnymi daniami głównymi i napojami, ale nie deserami w większości miejsc.