loader
Porady

20 wysokotłuszczowych przekąsek keto, które każdy może przygotować w domu

Spróbuj tych niesamowicie pysznych, wysokotłuszczowych przekąsek keto, które pomogą Ci pozostać sytym i pełnym energii na diecie ketogenicznej.

Jeśli dopiero zaczynasz stosować dietę keto, być może nie dostarczasz sobie wystarczającej ilości tłuszczu. Przypomnijmy, że dieta keto nie polega tylko na ograniczeniu spożycia węglowodanów do 50 gramów lub mniej dziennie, ale wymaga również pozyskiwania większości dziennych kalorii z tłuszczu - około 55%-60%.

Jednak wiele osób stosujących dietę keto po prostu ogranicza węglowodany. Niestety, takie postępowanie może spowodować, że będą jeść więcej białka niż to konieczne, co wyłączy ich z ketozy. Jeśli nie, mogą odczuwać głód przez cały dzień. Tłuszcz jest sycącym makroskładnikiem odżywczym, a spożywanie tłuszczów prowadzi do obniżenia spożycia kalorii.

Na szczęście istnieje łatwy (i satysfakcjonujący) sposób na uniknięcie uczucia głodu lub wyrzucenia z ketozy. Jest nim podjadanie.

W tym poście zamieściliśmy listę naszych własnych przepisów na wysokotłuszczowe przekąski, które możesz przygotować w zaciszu własnego domu. W ten sposób masz pełną kontrolę nad składnikami, co gwarantuje, że nie przekroczysz swoich ketogenicznych makroskładników.

Czytaj do końca, aby odkryć najlepsze keto przekąski o wysokiej zawartości tłuszczu.

1. Keto Czekoladowe Garnki

Czy jesteś chocoholiczką? Jeśli tak, to pokochasz nasze garnki czekoladowe, które zawierają nasze czekoladowe batony keto z masłem orzechowym. Garnki czekoladowe są jednym z naszych najlepszych przepisów keto o wysokiej zawartości tłuszczu. Już jedna porcja tej smacznej keto przekąski dostarcza aż 40,4 gramów tłuszczu. Sugerujemy robienie dużych partii tego przepisu o wysokiej zawartości tłuszczu i umiarkowanej zawartości białka, abyś mógł podzielić się nim z całą rodziną. Prawdopodobnie po spróbowaniu będą chcieli przejść na keto!

Wartości odżywcze na porcję: Kalorie 412, Tłuszcz 40.4g, Węglowodany netto 4.9, Białko 7.5g

Pobierz przepis tutaj.


2. Keto Brownie

Jeśli nie wiesz, co zrobić z resztkami ciemnej czekolady, wypróbuj tę ketogeniczną wersję tradycyjnych brownies. Posiekaj ciemną czekoladę i połącz ją ze składnikami do pieczenia, takimi jak masło, jajka, mąka migdałowa i kakao w proszku. Keto dieta brownies są yummy wysokiej tłuszczu przekąski, które są na pewno zadowolić każdego z słodki ząb. Są to jedne z naszych najlepszych przepisów keto, które nasi widzowie uwielbiają.

Wartości odżywcze na porcję: Kalorie 145, Tłuszcz 13,7g, Węglowodany netto 5g, Białko 2,7g

Pobierz przepis tutaj.


3. Czekoladowy baton z pestek dyni

Masz ochotę na słodkie, wysokotłuszczowe przekąski keto z pestkami dyni? W takim razie wypróbuj ten łatwy, 10-minutowy przepis. Pestki dyni są dobrym źródłem magnezu i cynku, a także tłuszczów jednonienasyconych i tłuszczów omega-6. Wymieszaj je z roztopioną ciemną czekoladą i dodaj trochę soli morskiej, aby nadać korze z pestek zaskakującego kopa.

Wartości odżywcze dla jednej porcji: Kalorie 139, Tłuszcz 13,5g, Węglowodany netto 5,5g, Białko 2,3g

Przepis znajdziesz tutaj.


4. Pecan Pie Fat Bombs

Jedna z najprostszych tłustych przekąsek keto, jakie możesz zrobić, te bomby tłuszczowe nie są zwykłymi czekoladowymi przysmakami. Zawierają one raczej pekany, które dostarczają błonnika i jednonienasyconych kwasów tłuszczowych, które są zdrowymi tłuszczami. Wszystko, czego potrzebujesz, to czas przygotowania wynoszący co najmniej 10 minut i 9 składników.

Wartości odżywcze na porcję: Kalorie 149, Tłuszcz 13,8g, Węglowodany netto 1,2g, Białko 3,3g

Przepis znajdziesz tutaj.


5. Keto Ciasto Cytrynowe

Pomiń tradycyjne cytrynowe batoniki z mąki uniwersalnej i białego cukru! Ale kto powiedział, że nie możesz się nimi cieszyć, kiedy możesz zrobić te wysokotłuszczowe przekąski dla keto? Do tej wspaniałej przekąski keto użyjemy zdrowszych składników, takich jak mąka kokosowa, erytrytol i mieszanka Kiss My Keto's shortbread cookie mix z MCTs.

Wartości odżywcze na porcję: Kalorie 227, Tłuszcz 22,9g, Węglowodany netto 2g, Białko 4g

Pobierz przepis tutaj.


6. Keto naleśnik z serem śmietankowym

Te naleśniki z kremowym serem są nie tylko świetne na śniadanie. Możesz również rozkoszować się nimi jako najlepszymi keto przekąskami, aby zdrowo się doenergetyzować. Zamiast przygotowywać je po prostu z użyciem jajek i serka śmietankowego, dodajemy naszą mieszankę do pieczenia snickerdoodle, aby uzyskać dodatkowe dobro. Zalecamy użycie mascarpone lub włoskiego serka śmietankowego ze względu na wyższą zawartość tłuszczu i bardziej kremowy smak.

Wartości odżywcze dla jednej porcji: Kalorie 100, Tłuszcz 8,8g, Węglowodany netto 1,1g, Białko 4,2g

Przepis znajdziesz tutaj.


7. Keto Brownie Cake Pops

Czy nie byłoby fajnie spędzić czas z rodziną na świeżym powietrzu, zajadając się tymi słodkimi przekąskami z tłuszczu keto? Możesz również zjeść porcję lub dwie przed treningiem, ponieważ te ketogeniczne cake pops zawierają 8 gramów węglowodanów netto i 10,1 grama białka (dzięki zawartości kolagenu wołowego). Zrób dużą porcję tych przekąsek, jeśli chcesz!

Wartości odżywcze na porcję: Kalorie 367, Tłuszcz 31,5g, Węglowodany netto 8g, Białko 10,1g

Przepis znajdziesz tutaj.


8. Keto Owoce i Granola Parfait

Granola jest dobra dla wielu osób stosujących dietę keto, o ile dokonają właściwego wyboru. Z reguły unikaj granoli z takimi składnikami jak owies, miód i ryż dmuchany. Jeśli szukasz granoli przyjaznej keto, sięgnij po nasze opakowanie granoli truskawkowej i waniliowej. Wypróbuj też ten wspaniały pomysł na keto przekąskę: Połącz ją z jogurtem greckim, mieszanymi jagodami i ekstraktem waniliowym, aby uzyskać zdrowe parfait!

Wartości odżywcze na porcję: Kalorie 129, Tłuszcz 5,1g, Węglowodany netto 7,5g, Białko 11,5g

Przepis znajdziesz tutaj.


9. Keto Granola Bark

Zastanawiasz się, jak dobrze wykorzystać resztki granoli i gorzkiej czekolady? Nie wyrzucaj ich. Połącz te składniki, aby stworzyć ten wyjątkowy kora granola low-carb. Każda porcja tej smacznej keto przekąski dostarcza 15,6 gramów tłuszczu, w tym średniołańcuchowe trójglicerydy. Granola Bark może być słodkim przysmakiem, ale zawiera substancje słodzące, które nie wpływają na poziom cukru we krwi.

Wartości odżywcze dla jednej porcji: Kalorie 141, Tłuszcz 15,6g, Węglowodany netto 0,4g, Białko 0,9g

Przepis znajdziesz tutaj.


10. Czekoladowe Wafle Migdałowe

Te super niskowęglowodanowe wafle to najlepsze keto przekąski, ponieważ dzięki nim zapomnisz o tradycyjnych waflach. Jak coś tak słodkiego i tak zdrowego jak te może być tak pyszne? Sekretnym składnikiem tej niskowęglowodanowej przekąski są nasze prażone migdały w ciemnej czekoladzie o wysokiej zawartości tłuszczu i umiarkowanej zawartości białka. Jeśli uwielbiasz piec, prawdopodobnie masz już w swojej spiżarni resztę potrzebnych składników, takich jak masło i mąka migdałowa.

Wartości odżywcze na porcję: Kalorie 96, Tłuszcz 9,9g, Węglowodany netto 0,8g, Białko 1,4g

Przepis znajdziesz tutaj.


11. Cukierki z ciemnej czekolady i orzechów laskowych

Te wysokotłuszczowe przekąski dla keto wykorzystują orzechy laskowe, które według badań są bogate w jednonienasycone kwasy tłuszczowe i przeciwutleniacze3. Jeśli znudziły Ci się już zwykłe prażone orzechy laskowe, spróbuj przygotować tę pyszną przekąskę keto. Są to doskonałe, przyjazne dla organizmu keto słodycze, które możesz przygotować na czas, gdy najdzie cię ochota na przekąskę, nie wypadając z keto wagonu.

Wartości odżywcze na porcję: Kalorie 78, Tłuszcz 7,5g, Węglowodany netto 1,1g, Białko 1,4g

Przepis znajdziesz tutaj.


12. Duńskie ciasteczka maślane

Masz 30 minut na przygotowanie niskokalorycznej i niskowęglowodanowej przekąski keto, która jest tak satysfakcjonująca? Cóż, te duńskie ciasteczka maślane z pewnością zaspokoją Twoje zapotrzebowanie na tłuszcz w zdrowy sposób. Jeśli będziesz postępować dokładnie według kroków sugerowanych w tym wspaniałym przepisie na keto przekąskę, uzyskasz ciasteczka, które wyglądają i smakują tak samo wspaniale jak ich tradycyjna wersja!

Wartości odżywcze na porcję: Kalorie 68, Tłuszcz 6,8g, Węglowodany netto 0,5g, Białko 1,1g

Przepis znajdziesz tutaj.


13. Ciasteczkowe bomby tłuszczowe

Wiele osób stosujących dietę keto ma zabiegane życie, co oznacza, że mogą nie mieć wystarczająco dużo czasu na pieczenie keto przekąsek o wysokiej zawartości tłuszczu! I właśnie dlatego pokochasz tę przyjazną keto przekąskę, która wykorzystuje również nasz własny keto biały baton (o smaku Birthday Cake). Wskazówka: Możesz również przygotować bomby tłuszczowe z masłem orzechowym, używając naszego batona keto Chocolate Peanut Butter.

Wartości odżywcze na porcję: Kalorie 112, Tłuszcz 11g, Węglowodany netto 0,9g, Białko 2,2g

Przepis znajdziesz tutaj.


14. Keto Kokosowy Pudding Miętowy

Przygotuj mikrofalówkę, ponieważ będziesz jej potrzebować do przygotowania tej pysznej przekąski keto. Jest ona smaczniejsza i zdrowsza niż zwykły budyń kupiony w sklepie. Ta keto przekąska wymaga naszej czekolady kokosowej jako głównego składnika. Ale jeśli jej nie masz, dobrą alternatywą może być niesłodzone kakao w proszku lub kakao nibs. Na wykonanie tego przepisu potrzebujesz co najmniej 20 minut.

Wartości odżywcze na porcję: Kalorie 359, Tłuszcz 36,7g, Węglowodany netto 5g, Białko 4,9g

Przepis znajdziesz tutaj.


15. Lody z ciasta francuskiego

Ten przepis to łatwa i pyszna keto przekąska. Jesteśmy pewni, że Twoje dzieci też ją pokochają! Możesz je również podać jako zdrowy deser po obiedzie. Oto składniki potrzebne do przygotowania tych lodów keto: Mleko kokosowe, erytrytol, żółtka jaj, ekstrakt waniliowy, ciężka bita śmietana i nasz keto kolagenowy proszek Birthday Cake.

Wartości odżywcze na porcję: Kalorie 223, Tłuszcz 17,9g, Węglowodany netto 3,3g, Białko 12,8g.

Pobierz przepis tutaj.


16. Truskawkowe ciasto urodzinowe z kremem serowym

Może nie masz dziś urodzin, ale to nie znaczy, że nie możesz zjeść tego urodzinowego tortu. Przygotowane z niskowęglowodanowych ciasteczek Nui, kremowego serka, truskawek i naszego białka w proszku, każda porcja dostarcza 36,8 gramów tłuszczu. Możesz dodać do tego ciasta borówki, aby uzyskać więcej koloru!

Wartości odżywcze na porcję: Kalorie 388, Tłuszcz 36,8g, Węglowodany netto 4,1g, Białko 10,7g

Przepis znajdziesz tutaj.


17. Piernikowe bomby tłuszczowe

Tęsknisz za pierniczkami na keto? Nie martw się - nadal możesz cieszyć się ich smakiem dzięki tym bombom tłuszczowym. Bez względu na to, czy potrzebujesz keto przekąski w biegu, czy energetyzującego przysmaku przed treningiem, porcja lub dwie tych bomb tłuszczowych będą idealne. Oto wskazówka: użycie robota kuchennego lub blendera o dużej mocy skróci czas przygotowania i zapewni równomierne wymieszanie składników.

Wartości odżywcze na porcję: Kalorie 170, Tłuszcz 17,4g, Węglowodany netto 1,1g, Białko 2,6g

Przepis znajdziesz tutaj.


18. Keto Ciasto Kawowe

To ciasto kawowe zawiera polewę o smaku pączka klonowego, której nie zapomnisz. Jeśli robisz tę przekąskę po raz pierwszy, zalecamy zrobienie jej w weekend, ponieważ wymaga ona do 1 godziny całkowitego czasu przygotowania i gotowania. Delektuj się kawałkiem z filiżanką czarnej kawy.

Wartości odżywcze na porcję: Kalorie 118, Tłuszcz 11,6g, Węglowodany netto 0,9g, Białko 2,3g

Przepis znajdziesz tutaj.


19. Keto Granola Cookies

Zaspokój swoje pragnienia związane z ciasteczkami owsianymi dzięki jednemu z naszych najlepszych przepisów keto. Choć smakuje równie pysznie jak ciasteczka owsiane, wykorzystuje naszą granolę Peanut Butter & Chocolate Chip. Te chrupiące i kruche ciasteczka o niskiej zawartości węglowodanów przygotujesz w mniej niż 30 minut. Jeśli nie masz mąki migdałowej, dobrym zamiennikiem będzie mąka kokosowa, choć będziesz musiał dostosować przepis, ponieważ mąka kokosowa jest wyjątkowo chłonna.

Wartości odżywcze dla jednej porcji: Kalorie 170, Tłuszcz 17,3g, Węglowodany netto 1,3g, Białko 1,9g

Przepis znajdziesz tutaj.


20. Ciasto czekoladowe z nadzieniem jagodowym

Może i zrobiliśmy to ciasto z okazji 4 lipca, ale to nie znaczy, że nie można go upiec w zwykły dzień. Wypełnione jest przyjaznymi dla organizmu keto mieszanymi owocami jagodowymi, takimi jak truskawki, jeżyny i maliny, które są pełne przeciwutleniaczy. Ich smak świetnie komponuje się z kremową konsystencją i bogactwem ciemnej czekolady.

Wartości odżywcze na porcję: Kalorie 241, Tłuszcz 22,9g, Węglowodany netto 3,6g, Białko 3,6g

Przepis znajdziesz tutaj.

Podsumowanie

Sięgnij po te tłuste przekąski na keto, aby utrzymać keto-adaptację i energię, dzięki czemu osiągniesz cele związane ze zdrowiem i utratą wagi. Te przekąski ograniczą też ochotę na chrupanie, zwłaszcza jeśli do następnego posiłku pozostało jeszcze kilka godzin.

Potrzebujesz czegoś innego, czego nie ma na powyższej liście? Zobacz te dodatkowe smaczne źródła przekąsek keto::

  • Te opcje keto przekąsek, które możesz przygotować w biegu, są idealne na bardzo pracowite dni.
  • Słodkie przekąski nie muszą być zakazane w keto. Oto 15 opcji najlepszych produktów o niskiej zawartości węglowodanów.
  • Wybierz te 17 zdrowych przekąsek keto, które zawierają składniki odżywcze i sprawiają, że jesteś syty.

Na koniec nie przegap pysznych, wysokiej jakości przekąsek Kiss My Keto, które sprawią, że Twój keto styl życia będzie tak wygodny, jak to tylko możliwe!